Groente smoothie

Vorige Artikel 3 van 3

Kun je het snackje niet laten?

Beperk dan in elk geval de schade door slim te kiezen.

een smoothie als opkikker of slim hapje

er wordt zoveel verteld over groene smoothies, dat ze rijk zijn aan essentiële voedingsstoffen, zoals vitamines, mineralen, antioxidanten en vezels.

bieden ook nog voordelen aan:

minder opgeblazen gevoel

minder geluiden in de "buik"

beschermend optreden tegen "ziektes"

"opmerkingen"tussen aanhaaltekens is om dit natuurlijk voor iedereen verschillend is.

De rauwe groenten in smoothie bevatten veel meer vitamines, mineralen en vezels dan als ze verhit zijn.

 

Proberen waard

Als je vaker hier langs komt weet je ondertussen wel dat ik alles eerst zelf wil uitproberen voor dat ik mijn recepten op de site zet.

mijn groene smoothie recept

heb je een blender?

kan ook wel met staafmixer

100ml kookroom

100ml Griekse yoghurt

100ml water

4 /5 diepvries spinazie

2 overrijpe bananen, liefst waar de bruin op banaan zit

halve mango (of uit diepvries)

ik heb vanille zakje Herbalife van 26gram erbij gedaan

en dit door de blender, regelmatig uit en aan, zodat de bevroren spinazie ook goed vermalen is.

 

Ontbijt stimuleert je metabolisme.

Als je wakker wordt drink ik meestal eerst groot glas water en ga dan over tot ontbijten

een gezond ontbijt is de beste optie om de dag mee te begingen,  de bloedsuikerspiegel die je lichaam nodig heeft om je dag te voeden meestal laag.

 

 

 

 

© 2017 - 2022 MustZ - Nature Art Design Fashion | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel